Kako vložiti reklamacijo

Izdelek pošljite s kurirjem ali po pošti na naslednji naslov:
  • Packeta International_ DPD d.o.o.
    ID 99389678
    Celovška 492
    1210 Ljubljana-Šentvid
  • Če je izdelek poškodovan, ga ne uporabljajte in ga takoj pošljite nazaj.

Korak 1

Izpolnite obrazec za reklamacijo na spletu v pregled vaših naročil.
Ne pozabite navesti številke svojega računa.
Po izpolnitvi obrazca boste dobili številko svoje reklamacije.

Korak 2

Izdelek zapakirajte v škatlo skupaj s kopijo računa, vključno s številko reklamacije.
Originalna škatla ni potrebna.
Umazanega ali mokrega blaga ne sprejemamo.

Korak 3

Paket oddajte na najbližji pošti.
Poštnino plača kupec, ne pošiljajte po povzetju.
Osebna dostava na navedenem naslovu ni mogoča.

Korak 4

Takoj, ko izdelek prejmemo, vas o tem obvestimo po e-pošti.
Reklamacijo bomo rešili v 30 dneh in vas obvestili o rezultatu.